2 aylık olmak üzere oğlum 6 gün yoğun bakımda yattı zatüreden dün servise çıktı çok sükür dün ve bugün servisteyiz şuan ateşi yok oksijensiz nefes alıyor hırıltı öksürük var balgamı var yarın taburcu olacağız inşallah. Şuan 6 saatte bir hava ve antibiyotik veriliyor serumdan. Evde nelere dikkat etmem lazım maskesiz gezmiyoruz ne yapmam lazım doğal yöntemler var mı kullanabileceğim lürfen yardımcı olur musunuz bu süreçten geçenler. Emiyor evde bogazına süt kaçırmamaya dikkat edin dedi doktor