duyguu9 Post açmışsın tabikii yorum yapacağız çocuğunun kilosunun fazla olduğunu bildiğin halde buraya yazıyorsun bunun adı bencillik, ayrıca 3370kg doğan bir bebeğin ikinci ayında bu kadar kilo alması normal değil, ya siz atıp tutuyorsunuz ya da doktorunuz normal değil çünkü kilolu bebek sağlıklı bebek anlamına gelmez ileride çok sağlık problemi yaşarsınız.