[silindi]
Ben ilgi bağımlılığının temel nedeninin çocukluğa dayandığını düşünüyorum. Herhangi bir durumdan ötürü ailesi tarafından dışlanmış veya kabul edilmemiş çocuklar, yetişkin olduklarında ilgi bağımlısı olabiliyor. Zaman zaman bunlardan herhangi birini normal bir insan da hayatında yaşayabilir; ama bu durum kronik hâle geldiyse, burada kırmızı alarm var demektir.