[silindi]
Ben bunun çocukluğa kadar indirgenmesi gerektiğini düşünüyorum; sonradan olabilecek bir durum gibi düşünmüyorum. Kişi, çocukluk çağında ilgi yoksunluğuna ya da ilginin fazlasına maruz bırakıldığında, ilerleyen süreçte bunun artı ya da eksi yönleriyle çokça baş etmeye çalışır. Çevre ve aile açısından düşünüldüğünde her hâlükârda bir doyumsuzluk söz konusu. İlgi = doyumsuzluk. Ben, doyumsuzlukla mücadele edilebileceği konusunda oldukça ortadayım. Özellikle günümüz açısından bakarsak, her şeyin erişilebilir olduğu bir dünyada her şeyden ve herkesten yana bir doyumsuzluk hat safhada. Bu durum, iyileşebilir ya da mücadele edilebilir olmayı daha da zorlaştırıyor.