bemie ilk çocuğumda yaşamış, çocuğunu büyüten arkadaşlarımı arayıp “bu duygu geçiyor mu?” Diye sorardım. Yalan yok 2 yaşına kadar geçmiyor hatta yaş sendromuyla beraber daha da artıyor gibi gelmişti. Ama klasik bir cümle de olsa “büyüyorlar” ve evet her şey geçiyor. Biliyorum annelikle ilgili başkasının duysa “sen ne biçim annesin” diyeceği düşünceleri, sözleri içinden geçiriyorsun. Herkes yaşadı. Ama büyüdüğünde emin ol rahatlayacaksın. Sadece sabır ❤️