Bebeğim hasta dördüncü gün baya kötü oldu ağlıyor sürekli sağ kulağını tutuyor parmağını sokuyor burnj baya akmaya başladı başta şeffaftı şimdi yeşil yeşil akıyor sanırım grip abim eczacı hastaneler çok kötü salgın var ben damla getircem dedi kulağı için. Bir de dün işte kötü halsiz bitkin diye aferin şurup verdi ama internette ya da chatgpt falan vermemelisin diyor içime şüphe düştü ama abimede güveniyorum kullanan var mı kötü bi etkisi olur mu çok huysuz sabahtan beri ağlıyordu kucaktan inmiyordu aferin içirdim şimdi rahatladı indi gezinip oynuyor