dedimolabilirr valla şimdiki aklım olsa, tabi doktora da danışarak gece uykusuna geçerken 2 3 aydan sonra mama verirdim. Daha uzun süre tok tutuyor. İlk çocukta emzirdim uyanmak tabiki zordu ama tek çocuk sonuçta. ikincide bunu yapmayı planlıyorum. Riski de var biberona alışabilir, memeyi bırakavak kadar olmaz bence. Hemen hemen her bebekte meme reddi yaşanıyor zaten. Ama desteksiz anne olarak benim de dinç olmam lazım ben gece uykusunda 1-2 sefer mama vermeyi mantıklı buluyorum
40 günlük bebeğin Şekeri kolay kolay düşmez diye biliyorum ayrıca. Doktorunuza sorun yine de mama verme durumunu