Kızlar eşimde siğil çıktığını söyledi ve doktora gittik yakma işlemi yapıldı. Tam olarak düşene kadarda yakma işlemi devam edicek. Bende randevu aldım gidicem ama süreç nasıl ilerliyor neler yapıyorlar? Biraz araştırdım. İlk sürüntü işlemi yapılıyormuş. Öylemi yapılıyor gerçekten? Ve pozitif çıkarsa daha sonrasında ne yapacaklar? Biyopsi de yapılıyormuş doğrumu ? Beni aydınlatın lütfen yaşayan varsa eğer ilk sürüntü alındıktan sonra eğer negatifse başka bi işlem yapılacakmı eşimde olduğu gibi yakma dondurma işlemi vs. Bulaşıcılığı elle de oluyormu kızım var ister istemez temas oluyor elle geçme ihtimali varmı? Süreci tam olsrak anlatırmısınız çok gerginim gerçekten çevremde de yaşayan yok bildiğim kadarıyla o yüzden soramıyorumda daha da geriliyorum.