Baybyuras Merhaba hanımlar 18 aylık oğlum için çocuk bot bakıyorum Hepsiburada dan alıcam illa vicco Benetton olmasına gerek yok 1000 ile 1500 bandında indirimde olan ışıkları da olursa tatlı olur ama olmasa da olur çocuk botu önerebilir misiniz
26merve26 Baybyuras vicco güzel şuan hm de indirim var belki numara kalmıştır onunda ayakkabıları güzel fakat denemeden almayın derim kalıp farkı oluyor çok haberiniz olsun bide daha küçük misal benim oğlumun hm var 23 numara tam oluyor şimdi başka bi marka aldık biraz daha günlük bişey 22 oldu 24 numara var hm nasıl bol geliyor aynı marka olmasına rağmen farklı tipte olduğu için. O yüzden fırsatınız varsa numara deneyin yine internetten siparişinizi verirsiniz uygunsa