Nihan9393 ben de geçirdim tek başınaydım ilaçta kullanmadım . Bunu karşılaştırmak için demiyorum asla. Gurbette yalnız olunca mecburdum ilk kırk gün tekrim en çok o xman zorlandım eşim kameradan uyandırıyordu. İki saate bir emzireceğim zaman. Kendimi o ana odakladım . Çok olumusz düşünüyordum inanılmaz takıntılarımmbaşkamıştı . Kendi kendime nunun doğumla normal bir süreç olduğunu herkesin yaşadığını hormonlarım düzeleme kadar kendi psikolojik bulanımlarıma güvenmemem gerektiğini tembihledim drdum . Sonra dan çok yoğun depresyon geçirdiğimi.fark ettim . Ama sanırım insan yarın mecbur iyi olmak zorundayım çünkü bebeğim var nazlanacak kimsem bile yok gerçeği ile yüzleşince . Kendi kendini tedavi etmeyi de öğreniyor