3247 25 haftalık hamileyim ilk gebeliğimde çatlağım oldu şimdi de karnım büyüdükçe çatlayan yerler özellikle aşırı kaşınıyor ne kullanabilirim
ysm53 3247 benim çatlağım olmamıştı ama göbeğimin alt kısmını kaşımaktan yara etmiştim resmen lierac ve bioil yağ kullanıyordum dönüşümlü iyi gelmişti. Bol bol nemlendirin.
canmanayvesuyu 3247 ben de çatlaktan sanıyordum ama karaciğer enzimlerim yüksek çıkmıştı doktorunuzla paylaşın bu durumu mutlaka
3247 canmanayvesuyu bugün gitttim karnım kaşınıyor dedim cildin kuru bebek büyüdğkçe geriliyor nemlendir dedi
ysm53 3247 valla ben o dediklerimi kullanıyordum geçen sene lierac bayağı bi etkili ama çok pahalıydı şimdi ne kadar bilmiyorum