Ben kullanmadim. Pierre cardin capsule bebek arabasını kullandık. Kabin sistem çok pratik bir araba ama çift yönlü değildi. Bu da yazın güneşte kışın rüzgar ve yağmurda çok sorun oldu eğer 2. çocuk olursa değiştirmeyi düşünüyorum. Bu attığınızda gayet güzel kullanışlıya benziyor. İsterseniz e bebekten falan bakıp beğendiğinizi internetten sipariş verebilirsiniz