Öncelik Diyarbakır’da oturuyorum 4 yıldır üç buçuk yaşında bir kızım var ve batı hastanesinde doğumumu yaptım doğduğu andan itibaren özellere gittik hep en iyisi olsun en iyisi baksın düşüncesiyle ama İnanın diyarbakırda bir tane bile düzgün çocuk doktoruna denk gelmedik bşr defasında çocuk ruhundan anlamıyorlar hepsi robot gibi asık surat onlara para vereceğinize devlette iyi doktor araştırıp bulun ona gösterin özellerde yapılanın on katını yapıyorlar