nurcanbb yani göz kararı yapıyorum yumurta çırpıyorum içine tatlı kaşığı yoğurt , biraz irmik , ana harç bu , işte bebeğim ne seçiyorsa eklemeler yapıyorum elmalı yapacaksam elma rendeliyorum peynirli yapacaksam peynir artık orası bebeğin ne sevdiğine kalmış, fincanı yağlıyorum güzelce kabarma payını düşünerek pay bırakıyorum harcı paylaştırıyorum, tencereye diziyorum , fincanın yarısına kadar gelecek şekilde sıcak su ekliyorum kapağı kapat kontrollü pişir, harcın içine çay kaşığının ucuyla karbonat ekleyince daha da yumuşak oluyor