Oğlum 16 aylık oldu aynı olupta hala emziren anneler varmı acaba ? Ek olarak mama yemiyor biberonla ama diğer herşeyi yiyor meyve sebze çorba et ne olsa yiyor
Ama memekolik biraz ne yesede meme diyor
Dün dikkat ettim de sütüm çok az 2 yaşına kadar emzireyim diyorum ama elimle sağmayi denedim yok denecek kadar az oğlum aşırı meme bağımlısı sizce ne yapmalıyım şu saatten sonra sütüm çoğalır mı?