Bebeğim 14 aylık geçen ay kontrole gittiğimde 75 cm boyu kilosu 9.500 dü evde sepete koyup tarttım birkaç hafta önce 10 kilo çıktı. İlk bebeğim olduğu için kilosu iyi mi kötü mü bilemiyorum. Yeri geliyor çok yoruluyorum ve yemek yapmaya halim kalmıyor. Her sabah düzenli yumrtalı kahvaltısını ihmal etmiyorum. Hergün çorbasını ve yoğurtlu meyve yapmayı ihmal etmiyorum. Akşam yemeği falan ne yapabilirim ya makarna yiyo bazen birkaç kez mantı yedi pilav köfte falan da yiyor ama yetersiz gibi hissediyorum yaptıklarımı etraftan dolayı. Aralarda kurabiye kaşık maması falan da yiyor. Neler yapabilirim yardımcı olur musunuz? 🥺