eddm Kızlar yılbaşı günü eşim çocuğu annesigile bırakıp birlikte yemek yiyelim mi diye teklif sundu ve açıkçası çok şaşırttı beni😅. Benim sorum şu o gece bir iki kadehten bir şey olur mu , evet emziriyorum 11 aylık bebiş.
mamaisqueen eddm hiç bilmiyorum üstte kalsın ama isterseniz önceden sütünüzü biraz sağın 1 gün o sütle idare edin
Nikita eddm ben olsam emzirirken içmezdim. Ben emzirirken parol bile içmedim. Ama yabancı dizi/filmlerde görüyorum. İçince sağıp döküyorlar.
hunilimomy eddm sütünüzu öncesinde sagmaniz gerekli bırakabilmek icin. Ve alkol olarak ne tükettiğinize bagli hepsinin alkol oranı farkli 1 gun mamayla idare edebilecek olursanız daha iyi olur riske gerek kalmaz
eddm Nikita ağrı kesici vs bende hiç içmiyorum kendi kendine geçmesini bekliyorum haklısın ya hiç bulaşmamak daha iyi. Kendisi içsin o zaman
smyyeasel Akşam saatlerinde emme saati uzayabiliyor gitmeden emzirin yemek yiyip gelene kadar da en az 4 saat geçer herhalde ağrı kesici iğne yaptıktan sonra dr en az 6 saat sonra emzir diyor
kutisko eddm İçtiğiniz içkinin alkol oranına bağlı bir bekleme süresi varmış sanırım. Instagram’da Hasret Akman var çocuk doktoru az önce storyde paylaştı ona bir bakın isterseniz.
eddm BongomyaPrensi kesinlikle öyle yapacağım,bir an olabilir mi diye düşündüm olmaması daha hayırlı😅
gokcesmomyy eddm internete ya da chatgpt yazarsan ordan çıkıyo ayrıntılı neyi tüketip ne kadar süre beklemen gerektiği vs
dunnobeck eddm Çocuk doktorumuza 1 kadeh şarap içebilir miyim diye sorduğumda içebileceğimi söylemişti ama ne olur ne olmaz içtikten sonra sağım yapıp dökmeyi düşünüyorum