Biz eşimle bu yaz anneme 15 aylıkken bırakıp 2 gece gittik, bunda garip bir şey yok. Resetlendik, kafamızı boşalttık. Oğlum da güvenli bağlandığı için hiç ağlayıp huzursuzlanmadı. Bebeği uzun soluklu bırakmak evet yanlış, özellikle 1 yaş altı bebekleri. Ama böyle ufak kaçamaklar gayet normal bana göre.