Kızlar Haziran ayında doğum yaptım ve 2 ay sonra sütüm tamamen kesildi kırkım çıktıktan sonra hemen adet oldum ama hâlâ düzensiz yani sütüm de yok adet düzenimi çoktan düzelmiş olması gerekmiyor muydu? cereazette hap kullanıyorum onun etkisi olabilir mi böyle gecikince düzensiz olunca hep çok korkuyorum hamile miyim acaba diye düşünmekten duramıyorum