Çok geçmiş olsun. Hiç stres yapmayın. Bol bol sarımsak tüketin, su için. Bal-sarımsak-limon kürü yapabilirsiniz eşiniz için de kendiniz için de. Ağrınız olursa -doktorunuz aksini söylemediyse- Parol alabilirsiniz, ben hasta olduğum zaman alıyorum. Bir de propolisli boğaz spreyleri var, onlar bazen işe yarayabiliyor. Bebeğinizi her zamankinden daha fazla emzirin. Endişe etmeyin, bebeğiniz de rahatsızlansa bile kesinlikle sizden daha kolay atlatacak.🌸