Arkadaşlar bebeğim 7 buçuk aylık 2 gün önce tırnağıyla üst diş etini kesti kanadı şimdi o parça sallanıyor ağzında ama hiç ağlamadı öyle olunca oyununa devam etti. Düzelir mi diş eti şimdi o kesilen kısım daha aşağıda diğer tarafa göre eskisi gibi düzelir mi başına gelen oldu mu lütfen cevap verin