annevebebegiii__ Kızlar merak ettim kaç sene olunca yeni gelin oluyoruz mesela bana diyorlar ki kocanın küçük kardeşi evlenirse yeni gelin olmuyorsun o oluyor diyorlar zaten bir kardeşi var ben evleneli 3 sene olacak hala yeni gelin mi oluyorum 😂☺️ siz kaç senelik evlisiniz
Balbulutu annevebebegiii__ 5 senelik evliyim küçük gelinim yenilik bitti kaynım evlenirse küçük olmuycam herhalde 😅😆😆inşallah evlenmez elti çekilmiyor zaten
deniz255 annevebebegiii__ 7 yıldır evliyim hiç yeni gelin olamadık ahahhaahah yani öyle bi öyle bi ortamımız olmadı
betul97_ annevebebegiii__ Benim kaynım yok ben hep yeni gelin mi olacağım 😅😅 Kafamda deli sorular oluştu şimdi
alpmila annevebebegiii__ bana göre yeni gelin olma dönemi ilk 1 yıl 😅 büyük gelin olma dönemi de kaynın evlenince 😅
acimavi annevebebegiii__ yok canım, ilk 2 sene diyebiliriz bence. Veya çocuğun olduktan sonra artık yeni gelin sayılmazsın. Ben 7 senelik evliyim, eşimin abisi bekar ve evlenmeye hiç niyeti yok, ben ömür boyu yeni gelin olamam herhalde😅
annevebebegiii__ acimavi çok doğru dedin Kdkdkdk bana da kaynın evlenene kadar yeni gelinsin diyorlar
deniz255 annevebebegiii__ ya Neblm çok öyle akrabaya gidip gelme huyum yok. Zaten çalıştığım için bir yere de gidemiyordum ilk zamanlar. Bi yakın çevre işte kaynanam ve eşimin teyzelerine gider gelirdik. Ama evlenmeden önce de uzun süreli beraber olduğumuz için zaten çok önceden tanıyorlardı beni. Hani yeni gelin gibi değil de kızı gibi gördüler beni öyle söyliyim
acimavi annevebebegiii__ yeni geline iş yaptırmak daha kolay olur, bence onun yolunu yapıyorlar, gardınızı bırakmayın😅