kuzeymom28 hiçç dinlemeyin bana da aynılarını dediler. Ogum 2.5 yasında dogru düsgün konusamıyor bile. Ben de yazı bekliyorum fiyip duruyordum herkese sussunlar diye. Ve ne oldu bilşyoe musun çocuk hazır olunca kendi söyledi anne çiş diye. Kendi eğitimini kendi başlattı ve süreç çok rahat geçti. Çünkü cocukda başarma isteği vardı, hazırdı hiç dinşeme kimseyi akışına bırak