ygzmoms benim yaklaşık 3 yıl boyunca hiç belirtim olmadı aslında ama bigün akşam tavada börek yaptık yedikten yarım saat kadar sonra böyle göğsümün altında bir ağrı oluşmaya başladı.önce hafifti sonra şiddeti artmaya başladı.ben kalp krizi geçiriyorum sandım hatta.nefes alamıyorum hiçbir pozisyon rahatlatmıyor filan.kustum kusunca anlık bir raahtlama oluyor.sonra tekrar şiddetlenerek devam ediyor ağrı.o gün 4 tane serum bir kalçadan iğne yapıldı anca hafifledi ağrım.İlk atağımı ozaman yaşadım.kokrtuğum için ameliyatı erteledim hep ama artık yaşam kalitemi çok etkilemeye başladı.çalışıyorum ve işyerinde kaç kere atak geçirdim acile götürdüler.sonra pes ettim artık ameliyat oldum kurtuldum.ameliyattan sonra birkez atak geçirdim ama o benim hatamdı.yediklerimi sindirmeme yardımcı olması için bir ilaç vermişti doktor ben ilacımı içmeyi unuttum ve pikniğe gtmiştik kuyruk yağı yedi.o gün yine çk kötü bi atak geçirdim hatta safra kesem alınmadımı diye düşündüm o kadar şiddetliydi ama bikaç saat içinde ağrım geçti sonrasında bir daha hiç ağrı yaşamadım.ve evet malesef taşlar zamanla çoğalıyor.benim ilk öğrendiğimde 4-5 tane taş vardımilimetrik.ama acillik olduğumda ultrason ilaçlı tomografi vs çekildi ozaman kese nerdeyse tamamen taşla dolmuş.hatta ameliyat sırasında kese alınıp incelemeye gönderiliyor.inceleme sonucunda kese için kist vs de çıkmış.enfeksiyonda varmışİyiki olmuşsun demişti doktor