Aselduru88 Bebegm 8 aylık dışarıda hava geceler -14 gündüzler -4 ama günlerdir evdeyiz suan biraz yükseldi sıcaklık -1 dereceye Günş hafif var ama yinede -1 derece soğuk cıkartsam hata mı ederm
Bade38 Aselduru88 Düzgün giydirdiginiiz sürece ve rüzgar yoksa sorun olmaz soğuk hasta etmez hatta sıcak hasta eder insanı korkmayın dediğim gibiyse hava durumu çıkın nefeslenin
ozgmom Aselduru88 soğuk hasta etmez üzerini hava şartlarına uygun giydirdiğinizde. Mutlaka 10 dakika da olsa hergün çıkarmaya çalışın benim kızımda 9 aylık dışarı çıkmadığı gün yoktur neredeyse. Çok soğuksa kapının önünde 5 dakika tutar içeri geçerim.
UrbanMom Aselduru88 ustunu iyi giydirip çıkarırsanız bir sey olmaz ben yazın gezemedigimi kışın hep geziyorum hic o yuzden hasta olmadi dünde disari çıktık mesela üstünü iyi giydirdim bir sorun olmadi