Alisa58 tgbmhr gel cnm istanbulaaa Sarıyer’e taşınıyorum bende bizim tarafa beklerim Rabbim yardımcıları olsun
Merve Ikrazumra19 ben size hak veriyorum. Evden çıkmamayı tedbir sayıyorlar. Allah korusun eşleri işe gitmiyor sanırım. Çalışanlar ne yapsın. Mecburuz yaşamaya. Tedbir bizden takdir Allah’tan
Ikrazumra19 Merve kesinlikle oyle hayat devam ediyor herkes onlemini alip yasamana devam etmeli okula giden cocuklar var napsinlar o zaman okula gitmesinler mi yada ne bilim isciler ise yani nereye kadar boyle devM edebilir ki hersey Allahtan Rabbim korusun
tgbmhr Ikrazumra19 Merve Ellerimizi yıkamanın mümkün olmadığı durumda %70-80° lik kolonya kullanalım parklarda vs. yanınızda bulunsun
Ikrazumra19 tgbmhr yani aynen oyle diyorum ya bazen okuyunca hayrete dusuyorum yorum yapmak istiyorum sonra diyorum ki bisver linc ederler cok bilmis derler susuyorum ama bu mantigida uzuluyorum
tgbmhr Ikrazumra19 cuma ve pazar günleri oluyo ya eşim nöbetten ckıyo ya nöbetci oluyo ya yagmur yagıyo😂