premses7_ Kızım 4 aylık gün içerisinde çok hapşırmaya başladı ve her defasında en az 3 kere üst üste hapşırıyor grip belirtileri de yok burun akması ateş vs bu durumu yaşayan oldu mu hiç
princessmom_ premses7_ Alerjik olabilir. Toz, kullandığınız parfüm,deterjan kokusu.. Odaya hava temizleyici alın. Biraz da olsa faydası oluyor. Birde doktora götürün alerji ilaçları oluyor
ikrakuss premses7_ benim kızımda da ilk doğduğu andan itibaren vardı doktorumuz normal demişti kontrolde bebeklerde olabiliyormuş , benim kızımda hatta 3 kere üst üste hapsiriyordu
gizememre premses7_ maalesef hepimiz öyleyiz ya çözüm bulamıyorum ben de benim kızım da öyleydi hapşırırdı
beybitolat premses7_ toza çok fayda olarak kurutma makinesi aldım. Evde resmen toz bitti diyebilirim. 2 ay kadar oluyor alalı ve keşke ilk evlendiğimde alsaymışım diyorum hep
premses7_ gizememre hava temizleyiciler işe yarıyor mu acaba kullandınız mı ya da çevrede kullanan tanıdıklarınız varmı
premses7_ beybitolat ayy almasına alırız da ev o kadar küçük ki çamaşır makinesini zor sığdırdık gerçekten biçimsiz yapıyorlar şu evleri
premses7_ ikrakuss evet 3 kere hatta 4 olduğu da oluyor burun kılları geliştiği için diye duymuştum ne kadar doğru bilemem bizim kontrolümüze iki ay var daha ama götürücem yinede teşekkür ederim 🌸
serrana Doktoru burun yapısı dar kendince temizliyor tarzı bişey söyledi bende kurutma makinesi aldım sonradan nemlendirici de aldım onlarla destekliyorum azaldı ama var hala