TalentedMom Selam anneler; Bebek büskivisi yapan var mı hangi tarifi kullanıyorsunuz kaç gün gidiyor hemen bayatlıyor mu?
edafra00 TalentedMom geçen gün böyle bir tarif görmüştüm ama denemedim yinede sizin için yazayım ; 1 çay b buğday unu 1 çay b pirinç unu 2 yemek k irmik ½ çay b yoğurt suyu 2 yemek k pekmez 2 yemek k hindistan cevizi yağı 1 yumurta sarısı
TalentedMom edafra00 bu tarif güzelmiş bunu deneyeyim çok teşekkür ederim buğday unu yerine tam buğday koyarım
edafra00 Bende bir şeyi merak ediyordum henüz denemedim irmikli tarifler ama başlayacağım siz irmik ne kullanıyorsunuz acaba bebeklere özel olanından mı
TalentedMom edafra00 teşekkür Ederim yaptım bakalım beğenecek mi ben baktım tadına pek bir tadı yok 😀
edafra00 TalentedMom aa hemen yapmışsınız ne güzel 🥰☺️benim henüz fırsatım olmadı ellerinize sağlık , umarım beğenir annesini üzmez, evet pek tadı tuzu olan bir şey değildir sanırım pekmez belki biraz etkilemiştir 😀
Kitsu Ben çok yaptım belirli bir tarif kullanmadım ama yapay zekadan aldim kendi kafama göre eklemeler yaptım. Bazen muz koydum mesela. Hava almayan kurabiye kavanozunda bir hafta dayanıyor