Kızım 4 ay 1 günlük 3750 gr doğdu fakat ilk günden meme reddi yaşadık yaklaşık 1.5 ay boyunca emzirmek için çabaladım fakat olmadı ardından tamamıyla formüla mama ya geçtik çünkü sütüm neredeyse bitmişti karnımdayken gayet güzel beslediğim çocuğum doğduktan sonra asla düzenli yemedi üstelik Aptamil hipp bebelac gold golden goat sma confort kullandık sürekli mama değişikliğine gitmek zorunda kaldık çünkü biri kabızlık yapıp 8 gün kaka yapmasını engelledi biri bağırsak iristasyonu yaptı bir diğeri işe yaramadı bla bla şimdi işe Aptamil prosyneo kullanıyoruz fakat mide küçük kaldığı için yemesi gerekenden çok az yiyor bu yüzden 6 kg artık ne yapacağımı bilmiyorum her görenin bu çok küçük çok zayıf demesi inanılmaz incitiyor böyle bir durum yaşayan var mı ya da önerisi olan 🤦🏻♀️