gundaca Bir hafta oldu başlayalı formundan dolayı olduğunu düşünüyorum her şeyş öğürüyor. Kazayla yediğini de kusuyor. Başına gelen var mı? Ne yapacağım ya çok korkuyorum hiç alışmayacak diye lütfen birisi benim içimi ferahlatsın geçiyor falan desin😖
hamcokelek33 gundaca tabii ki geçecek alışacak önüne koyun elleriyle oynamasına izin verin. Zaten doyum değil tadım süreci şu an
gygo gundaca şuan tadım sürecinde sakın zorlamayın ve püre kıvamına alıştırmayın Allah korusun komple reddeder