betul97_ seymanne613_ Hep midem yanıyordu ne yersem yiyeyim yanıyordu. Doktorlar diyet yazıyordu ama su bile içsem midem yanıyordu. İstifra etmeden de asla geçmiyordu hiçbir ilaç fayda etmiyordu endoskopi oldum midem de bakteri çıktı
seymanne613_ betul97_ ağrı oluyor muydu benim tam göbegin üst kısmında ve bazende iki kaburga birlesimin de ağrı oluyor hiç kusmadim ama yanma bende de oluyor
seymanne613_ betul97_ ne kadar sürdü endoskopi yaptırman direk gittin mi ya benim on ay oldu endoskopi dışında her şeyi yaptırdım bı o kaldı of of korkuyorum
betul97_ seymanne613_ Hemen gün aldım devlette 1-2 haftaya sonra vermişti özelde hemen gün almıştım. Çok basit bir işlem korkulacak bir şey yok yatıyorsun, anestezi veriliyor, kalkıyorsun anlamıyorsun bile