basemode 10 ay 23 günlük son 4 gündür gündüz gece fark etmeksizin uykuya direniyor. Uykusu var gözleri kapanıyor ama durmuyor. Eli ayağı dursa uyuyacak. Sallanmayı oyun sanıyor ya memede uyurdu ya da yatakta döne döne . 1 aydır meme uykuyu kesmeye çalışıyordum ve neredeyse başarmıştık. Emip yatağa koyup 15.dk da uyurdu ama dediğim gibi son 4 gündür özellikle bir direnç. 7.30 8 arası kalkar 11 gibi uyur 12-12.15 kalkar 15.45 gibi yatar 16.50 gibi kalardı artık sabitti diyebilirim. Altta 2 diş var diğer dişler şiş gibi değil gibi anlamıyorum. Karnı tok altı temiz ama bir direnç var. 11 gibi yatırıyorum 12.30 buluyor uyuması 2. Uyku 2 gündür yok . Günlük 40 45 dk uykuyla duruyor o yüzden akşam 19.30u zor görüyoruz o zamana kadar da hem kendi hem ben aşırı zorlanıyoruz
dilekkk1 Öncelikle kolay gelsin benim bebeğim de 10 ay 12 günlük iki gündür uykuya geçmek biraz daha zor bizde de emerek uyutuyorum bunu bende sonlandıramadım bizim dişler geliyor ondan mı ya da bi çeşit atak mı bilemiyorum bu süreçte geçicidir sabırlı olun ☺️ benim ki dün gece 20.00 da uykuya geçip uyandı ve 00.00 de zor zar uyuttum
basemode dilekkk1 kendileri de zorlanıyor biliyorum, dişine karanfil zeytin yağı soğuk kaşıyıcı veriyorum ama yok. Uyusa da sürekli hareketli öyle derin uykuya dalışı zor
basemode Tutunup kalkmayı öğrendi yatakta dönüp tutunmak istiyor. Diş mi ,atak mı,öğrendiği yeni beceri mi anlamadım ama çok zorlanmaya başladım. Kimsem yok eşim çalışıyor ve yorgun geliyor elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyor ama çok fenayım
dilekkk1 basemode inan bizimki de öyle bizim bi düşme olayımız oldu maalesef yanımda yatarken düştü gece ben yere yatak yaptım park yatağında da rahat edemiyor diye bizim yatağa tutunup kalkıyor uykusu var ama kafasındakiler izin vermiyor uyumasına 😂 bi yandan çok komikler bi yandan zor
dilekkk1 basemode ben tetagil aldım ve kullandık aslında almayacaktım ama baktım olmuyor çok huzursuz aldım rahatlattı ama 3 diş geliyor bizim üstten
ysen basemode benim bebeğimde tam olarak böyle 10 ay 17 günlük gece yatağa koyunca röne döne çıldırıyor uyuyamıuor dönmekten gözleri kapalı bi de bunları yaparken dişte bi pırıltı yok bakıp duruyorum sadece alt iki dişimiz çıktı artık nasıl bi dönem içerisinde olduğumuzu bilmiyorum 12 1 leri buluyor inadından gece uykusu bazen sabahın köründe yine ayakta diyorum uykuyu alamadı çaresizim açıkçası 😭😭😭😭
dilekkk1 basemode bizde tek paket kullandık açınca , bir dişi çıksaydı belki bende yarım yarım kullanırdım