dilanalara wolfmom valla enteresan gelecek çünkü ben de şaşırdım ama terlemiyor. Biraz sıcak oluyor bazen onun için ben de 1 tog alayım diyorum
ayg_503 wolfmom sadece zibin giydiriyorum ev sicak zaten oglum da cok sicak sevmiyor terliyo yeterli oluyo ben yine de ustunu ortuyorum ama o aciyo zaten
myavocado wolfmom 1 tog, oda 22-23 derece. Kolları yok evet. İçine orta kalınlıkta penye uzun kollu pijama ile kullandım hep.