Htchc geçmiş olsun 🙏🏻 pandemi dönemi yoğun deterjan kullanmayla başlayan kötü bir serüven benim için egzama😞 beyaz tenli olduğum için de aşırı hassas cildim. Kaç yıl geçti hala deterjan çok kullanırsam yine başlıyor ya da uzun süre nemlendirmezsem. Bana o yoğun egzama zamanımda doktorum Codermo diye bir krem yazmıştı. Öncelikle mutlaka doktora görünün. Allah korusun alerjik bir şey falan olur 🙏🏻 öneriyorum diyemem ama bileklerime kadar kıpkırmızı olan, kaşıntısından duvara soğuk diye sürttüğüm ellerim hamd olsun çok rahatlamıştı🙏🏻 gece yatmadan bol bol sürüyordum. Umarım şifayı bulursunuz 🥰