Merhaba, bebeğimin yüzünde üç haftadır geçmeyen sivilce ve kızarıklıklar var. Doktor süt alerjisi olabilir dedi. Şimdilik sütü bıraktım .
İki hafta önce keçi sütlü mamaya geçmiştik. Bu semptomları arttırır mı? Ve nemlendirici olarak bioderma kullanıyoruz ama o da kızartıyor yüzü. Hangisine geçsek faydalı olur bilemedim.
Bu konuda tecrübesi olan annelerin desteğini bekliyorum.
Bebeğim 55 günlük.