yenianne01 Ben de eşim de aşırı stresliyiz kilo ve beslenme mevzusu yüzünden. Bebeğim 4000 gr doğdu. İlk gün 3500 e indi. Zorlu bir sezeryan süreci olmuştu emzirmek için doğru düzgün tutamıyordum. İkinci gün 3450 ye inince mama başlayın dediler. Biz de başladık. Hem emip hem mama içiyor. Ama şuan mesela kaç saattir aç emiyor biraz, sonrasında mama vermeye çalışıyorum biberonla, ağzını açmıyor. Açtığı zaman veriyorum birazcık içiyor ardından diliyle ittiriyor. Mesela gece sürekli aranıyordu, emdi yetmedi, mama veriyorum itiyor diliyle biberonu. Kilo alımı yavaş olmasa asla umursamam ama korkumdan sürekli uyandırmaya çalışıyorum, beslemeye çalışıyorum. Gelişiminde bir problem yok çok şükür ama kilo alımı yavaş. 1-2 saatte uyandıramıyorum ama bazen sadece anne sütüyle beslenince (emme+sağılmış süt) kendisi 2 saate uyanıyor. Sizce ne yapayım? Gerçekten çaresizim, gelişimi gerileyecek diye korkuyorum.