Tubay- Kızlar burda daha önce dile getirdim cildiyeye de gittim adaderm ve vulgarex jel kullandım ama nedense halen sivilce çıkıyor. Bu arada cildimin Nivea serumundan kaynaklı sivilce çıktı buna eminim. Böyle birşey yaşayan varmı ya nasıl düzelecek?
zeynebimd Canım yanıltmış olmayayım doktorun verdiği ilaçlarda önce cilt kusma yapıyor sonrasında düzeltiyor sanırım benim kardeşimde de var o da kullanıyor düzenli ama cildi daha kötü oldu 👍 yine üstte kalsın