Dün gece bir iki öksürdü ama iyiydi. Sabah uyandığından beri ise sesi kısık ve halsizdi. Sürekli canı yanar gibi ağladı yavrum akşam 4 ten sonra öksürüğü sıklaştı ve ateşi 37.9 a çıktı. En fazla koltuk altından 37.9 oldu üstünü hafiflettim şimdi 37.4 . Yarın sabah dr a gidiyoruz. Bol bol ıhlamur içiyorum sütümden geçsin diye. Sadece anne sütü alıyor. Bir de ona sabah ve akşam bir çay kaşığı verdim.
Yavrum bana gülüyor ama sonra acı çeker gibi dudak büzüyor 😢 Allah daha büyük dert vermesin tabi ama onu öyle görünce ağlayasın geliyor😔
bu durumda olan var mı? Dr ne demişti? Ben yazdım dr gribal gibi anlattığına göre sesi. Ciğerlerini dinleyecek bakalım yarın. İlaç dışında neler yapabilirim?