esm15 Kızlar öncelikle selamün aleyküm Size bir konuda danışmak istiyorum birbirimizi incitmeden Kırıp dökmeden güzel naçizane yorumlarınızı bekliyorum. Kızlar bebeğim şuan 7 buçuk aylık ben 26 boyun fıtığınım geçmeyen kronikleşmiş idrar yolu enfeksiyonum vs birkaç hastalığım var bebeğim ne zor ne kolay bir bebek deli gibi ağlamasını da bilir efendi olup yerinde sakince oturup oyununu oynamasını da bilir (bu detaylar ne alakaysa)😊😅 Kısaca eşim ikinci çocuğumuz olsun beraber büyütelim ikisi birlikte büyüsün git gide yaş ilerledikçe bu rahatsızlıklarinla daha zor olur evet peşpeşe iki bebek kolay değil ama en azından ikisi birlikte büyür sende doğum defterini kapatırsin sana çok destek olucam diyor bende hafiften yumuşamaya bir tane dünyalar güzeli kızım var çocukluk hayalim bir kız bir oğlan hayalimi yaşamak istemye başladım ey cemaat napayım yorumlarınıza talibim 🫣🧐🤭
hayalperest2310 esm15 sakın sakın o hataya düşme birlikte büyüsünler lafına da aldanma diyenler halt etmiş 2 buçuk yaşında kızım 2 buçuk aylık da oğlum var aşırı zor birde fıtığın varmış bebeğinde zormuş içine düştün mü ne demek istediğimi anlarsın benim kızım aşırı zordu iki yaşına kadar ancak düzeldi ki şimdi de 3 yaş sorunuyla uğraşıyorum destekçin varsa bilemem ama erkekler için kolay yıpranan bizler oluyoruz
[silindi] esm15 bebeğiniz küçükmüş siz de daha çok gençsiniz. Eşinizin gerçekten yardımcı olacağını düşünüyorsanız da bence en azından bebeğin 3 4yaşına gelmesi beklenebilir
blueberryyy__ esm15 sizi korkutmak istemem ama yakın arkadaşım o hatayı yaptı şuan perişan halde. 9 aylık oğlu vardı beraber büyüsünler diye hamile kaldı çünkü ilk bebeği maşallah sakin saatli uyuyup uyanan bir bebekti ona güvendi ama ikincisi kolik kız kafayı yemek üzere.
merkursavascisi_06 esm15 her şey bi yana ilk bebeğinize haksızlık gibi gelmiyo mu size çok ihtiyacı olduğu zamanlarında siz hamile olduğunuz için belki de yeterince ilgilenemeyeceksiniz🥲 gerçi benim ikinci çocuğa bi kaza olup Rabbim nasip etmedikçe hiç aklım yatmıyor da yine de ilk bebeğinizin zamanından bu kadar erken çalmayın derim💜
hayalperest2310 esm15 senin bebeğinde daha çok küçükmüş erkekler ne kadar destek olabilir ki benim eşimde yardımcı ama olmuyor çalışıyorlar gün boyu evde olup ilgilenmen gereken sensin o yüzden en azından kendisini ifade edene kadar ertele hatta diş süreci bitene kadar
solinnnnbager Benim oğlum 5 kuzum şuan 20 günlük zor tarafları var ama bence bu fark iyi daha anlayışlı bir çocuk oluyor ama 2-3 yaşındaki çocuğa birşey anlatamazsın
Okyanusolmak esm15 5 yaş var benimkilerin arasında. İnan öyle bile zor 😅 çok çok seviyorsan bebekleri ve desteğiniz varsa yap. Yoksa ikinci pişmanlıktır.
minnakpopus esm15 bebeğin daha 7 aylık çok küçük değil mi neden buna o haksızlığı yapacaksın doya doya tadını cıkara cıkara büyüyit bebeğini sonra ikinci gelince vicdan azabından kızgın şişlerle daglanıyor ana yüreği ona mı yetemedim bunamı yetişemedim. Sen bukadar az yaş farkıyla peşpeşe yaparsan daha beter olursun. Bebeğinin en güzel zamanlarında doğum yapmış olacaksın ilgilenemeyeceksin tamamiyle sana ihtiyacı var şuanda öyle öyle birşey olursa herşeyi düşün göze al
minnakpopus esm15 ben iki bebe arasında en az 5 yaş olması taraftarıyım benimkilerin arasıda 5 yaş ki ben ilk oğlumda tek çocuk istiyoruz asla ikinci düşünmüyoruz diye varımı yoğumu verdim döktüm keşke dediğim hiçbirşey olmamasına rağmen ikinci bebeğim geldikten sonra mahvoldum bittim yani hiç bukadar bedenen ve ruhen zor olacağınj düşünmüyordum
Karmom minnakpopus işte benim kafadan bir arkadaş korktum şimdi, ben de tek çocukla kalırım diye düşünüyordum ama 4-5 yaşına gelince bir daha mı acaba da diyordum. Neden öyle hissettiniz özel değilse? 🥲
alpaslanmom_ esm15 bence bu düşünce çok yanlış çocuğunuzun kardeşe değil sağlıklı enerjik tüm gününü ona ayıran bir anneye ihtiyacı var kardeş şart değil
Karmom esm15 beraber büyüsünler lafı bir annenin psikolojisini hiç düşünmeden edilmiş nice kişileri pişman etmiş bir düşüncedir, siz bilirsiniz.
minnakpopus Karmom benim ikinci bebeğim süpriz bir bebek zaten elhamdülillah iyiki olmuş iyiki gelmiş. Ama dediğim gibi ilk oğluma keşke dediğim hiçbirley olmamasına rağmen annelik işte çok fazla vicdan yükü oluyor. En basiti eşimin görevinden dolayı çok fazla evde bulunamıyor küçük bebeğimle büyük oğlumun uyku saatleri çakıştığında büyük oğluma biraz bekle kardeşini uyutup seninle kitap okuyup uykuya geçeriz dediğim zamanlarda hop kendi kendine ortalıkta uyuyakalmış oluyor bunsefer içim içimi yiyor ilk onu mu uyutsaydım diye ama kardeşide sürekli ağlıyor müsade etmiyor ki abisi uykuya dalabilsin ben arada kalmaktan şu 5 ayda bittim mahvoldum yıprandım dengeyi kurmaya çalışacağım diye ki bu en basit örneği. Sabah kahvaltısını hazırlayacapım mesela büyük bir tık bekleyebilir diye düşünüyorum ama bebek susmuyo açlık krizi geçiriyo zaten hadiii bu sefer öbür oğlum ama bende acıkmıştım deyince yüreğim dağlanıyor. Herşeyi çok şeffad ve güzellikle anlatıyorım anlıyorda aslında ama o da küçük daha haliyle duygularınu kontrol etmekte zorlanabiliyor. Amaan ne bileyim analık her türlü zor 🥹
Retzja Kendi mental sağlığınız, beden sağlığınız değersizse yapın tabii. Eşiniz doğurmayacağı için gayet rahat bunu teklif edebiliyor da siz bari kendinize bu kötülüğü yapmayın.
yenianne01 esm15 canım valla 4 çoçuk annesiyim 15,13 kızlarım 11 ve 2,5 oğlanlarım bu sana kalmış bir karar annelik senin hazır hissetmene bağlı son çoçğuma mesala hazır hissetmemiştim hazır hissettiğimde doğurdum