Kızlar 4 ay önce doğum yaptım 3 yaşında da bir oğlum var. Sağarak besliyorum kızımı şu an. 2 gündür reglim gecikti. Prezervatif ile korunuyoruz başından sonuna. Hiç sonradan takma ya da çıkarma olmuyor. Ama adet olamadım. Ağlamak üzereyim sürekli dua ediyorum. Korkumdan mahvoldum stresten midem ağzıma geliyor. Sütüm de azaldı. Bakıyorum süt azalması hem regl belirtisi hem hamilelik belirtisi. Napıcam ben 🥲 benzer durum yaşayan var mı bana akıl verecek