Merhaba güzel anneler :) bir sorum olacaktı eğer fikri olan varsa bana öneri yapmasını istiyorum. Bebeğim 3.5 aylık ve uyurken çok sıçrıyor. Ben onu daha dogdugu zaman seslere alıştırdım ama yine de çok kıpır kıpır ve sıçrıyo ne yapmam gerekiyo mesela bilgisi olan bana yazabilir mi ?