Arkadaşlar merhaba 2.5 yaşında oğlum gece üstünü örtmeyi sevmediğinden 2.5 tog uyku tulumu kullanıyorum ve bulunduğumuz yer aşırı soğuk olduğu için ne olur ne olmaz içinde ince uzun kollu bir penye giydiriyorum zıbınıyla birlikte 3 kat oluyor oda ısısını 20-22 derecede tutmaya çalışıyorum ama buna rağmen üşüyor normalde hep elleri üşürdü yanıma gelirdi ama bugün yüzü göğsü kolları her yeri buz gibiydi yanıma aldım sardım sarmaladım ama ısınmıyor neden böyle oluyor ne yapmalıyım