anne_yiz mgkurt merhaba bizde bi hastalık geçirdik kızım da 2 gün önce başladı, gözleri çapaklandı aktı günlerce, burun akıntısı ve hafif gece öksürük. Sonrasın da ben çok fena oldum boğaz ağrısı halsizlik kemiklerim eklemlerim full ağrıyordu hala toplanmadım kızım da da hala burun akıntısı gece öksürükte hafif ama devam ediyor. Acaba influenza mı olduk ama ikimizinde belirtileri farklı gibi benden tekrar kızıma geçer mi yarın 4 gün olacak hastalanalı ben kızım da çıkar diye korkuyorum. Yoksa kızım da o belirtiler bende bu belirtilerle aynı hastalık mıydı sizde ne belirtiler vardı
mgkurt anne_yiz benim de oğlum atlatmaya yakın bende etkileri çıktı ciğerlerim yanıyor sanki eklem ağrısı gözlere vuran bir ağrı eğer ateşi dirençli değilse calpol dolven içirerek süreci atlatırsınız bence. söyledikleriniz influenza gibi
Minikomom masall92 Ateş kontrolü yapmanız gerekiyor düzenli olarak ben ikinci kızımda nisan ayında 5 aylıktı ateşle anlamıştık
pusuk34 Minikomom merhaba biz de aynı durumdayız ateşi düşürebildiniz mi 2 saatte 1 39 oluyor napacağımızı şaşırdık
yelizzz01 prensveprensess_ ben tekrar yakalandım ve evet boğulacak gbi öksürüyordum en son acile gittik kortizollu bir iğne yaptı şükür hafifletti ama tam geçmedi dr 3 hafta sürer dedi
prensveprensess_ yelizzz01 yani düzelmeden tekrardan mı yakalandınız sanırım bizde 2 hafta bitti 3. Haftadayız ve hiç bir ilerleme yok çocuklar hala aynılar
zynprvlfsn Geçmiş olsun arkadaşlar, benim bebeğimin de bugün 5.gün , ateşi devam ediyor, ateş düşürücü ile ateş düşüyor, acaba influenza mı oldu, öksürük vs yok, burun geniz akıntısı, halsizlik ve ateş var.
masall92 zhrbhrmck merhaba çok çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede hızlıca atlatırsınız. Ben maskeyi hiç çıkarmadım olabildiğince dikkat ettim bebeğim cok sükür iyi salgın devam ediyor bu yüzden bir yere götürmüyorum
Tugceonrdml_ mgkurt of çok zor Allah yardımcınız olsun 8 günde toparlandım kizlarimda biri astım hastası çok ağır geçirdi hastaneye yatma eşiğine kadar geldik enfuluvir diye bir şurup yazdılar ayrıca antibiyotik de verdik