Merhabalar, ilk bebeğim 3 ay 10 günlük oldu ve neredeyse baştan beri gece 3,4,5 bazen sabah 7,8.. gibi uyuyor. Haliyle bende bitap düşüyorum ve onunla öğlen ve akşam saatlerine kadar uyuyorum. Sosyal hayatım hatta günlük hayatım bile bitmiş durumda. Kafayı bebeğimin uykusuyla bozdum. Sürekli ama sürekli düzeltme çabasındayım ama asla yol katedemiyorum. 3 gün falan sabah daha erken kaldırmaya başladım yani 3te uyumuş bebeği 7de güne başlattım ama gece hiç öne gelmedi:( hatta bebeğimin toplam uyku süresi çok azalmış oldu çok huysuzlanmaya başladı. Gündüz uykularını chatgpt ile düzenlemeye çalıştım bazı günler çok iyi idare ettim ama yine geceyi öne çekemedim. Duş aldırıyorum olmuyor. Naparsam yapiyim saat 20:00-21:00 arası önce bi çok iyi uyumuş gibi oluyor yerine koyuyorum. 3-5 dakika sonra uyanıyor ve döngümüz başlıyor ha uyudu ha uyuyacak derken bi bakmışım sabaha karşı o kolumda bitap düşüyor ben zaten bitmişim. Şansa bala uyuyor yani. Çok çok yoruldum, ne olur yaşamış olan varsa neler denediniz ne yapmak lazım anlatın.. bide bu dönemdeki bebeği uyutma yönteminiz nedir? Emziriyorum olmuyor, kucağımda gezdiriyorum olmuyor, emzirerek dolaşıyorum, sallanıyorum.. yok yok yok. Tükendim belim kopuyor.