Doğum yapalı 2 ay oldu adet olmadım henüz ama akıntı,koku,kaşınma gibi sorunlar yaşıyorum sürekli değil ama ayın sonlarında başlıyor akıntı iç çamaşırımı sürekli değiştiriyorum ama yok wc ye her gittiğimde bakıyorum yine akıntı var kahverengi gibi sonra beyaz rengine dönüyor normal mi bu hasta olmadığım için mi akıntı geliyor? Her wc den sonra yıkıyorum siliyorum kurutuyorum yok düzelmiyor ne önerirsiniz ? Yaşadınız mı böyle bir şey 🥲🙃