Benim bebeğim de 25 günlük. Ben çocuk gelişimciyim + doktorumuzun söylediğini söyleyeyim. Sen ne hissediyorsan +1 ince kat. Bizim oda da şuan 24 derece ve ben yanıyorum dolayısı ile ona battaniye örtmüyorum. Annem bir zaman battaniye örtmüştü üstüne ve çocuk isilik olmuştu. Doktorumuzda oda 22-24 derece ise sadece kıyafeti olsun dedi. Birde sana bir taktik bebeklerin elleri ve ayakları soğuk olabilir bu üşüdükleri anlamına gelmez. Kontrol etmen gereken ense ve göğüs. Ense terlemişse üstündekileri azalt ense soğuksa üşüyor ense ılıksa ideal