11 aylık. grip biraz ama uyumamasıyla alakası olduğunu düşünmüyorum. uyutuyorum yerine koyuyorum ağlıyor yanıma alıp yatıyordum artık ona da huysuzlanmaya ağlanmaya başladı. dizlerim titriyor yoruldum ayağa kalkacak gücüm kalmadı daha. hiç adetim değildir gece uyandığında bırakmak. uykuya döndürürüm hep ama yetti dedim bıraktım oyun alanına oynasın dursun bezdim tükendim