yaseminim juno yatak kullandım ilk 6 ay beşiğine hiç yatırmadım hep o yatakta yattı benim kızım hiç kusmadı ama o yatağa gömüldüğü için çok uzun uyuyordu şuan bi arkadaşıma kullanması için verdim sürekli dua ediyor. Sepet beşik-anne yanı-hamak beşik derken şuan diyoruz keşke sadece junoyu alsaymışız benim sağ kolımdu iyi ki alıp kullanmışım çok hafif heryere götürüyordum