Duygu_52AK Kızlar e bebekten bebek arabası almayı düşünüyorum bütçem 6 bin varmı önerdiğiniz model yakın zamanda aldığınız çok pahalı birşey almak istemiyorum
Beraninannesii Duygu_52AK Evet kabin boy ilk çocuğuma travel ve baston kullandım onlara kıyasla çok pratik sürüşü konforlu bebek kucağımdayken kapatıp bagaja koyabiliyorum. Çekçekli, aracımız hacback bagaja çok kolay sığıyor ☺️
Duygu_52AK 1anne1cocukk ay canım ben bu modellerden istemiyorum ya benim pusetim var zaten sadece arabasını istiyorum böyle arabada kullanışsız oluyor