nilaytuna Arkadaşlar merhaba, bebeğim 8 aylık emziriyorum. Alın çizgim doğumdan bu yana çok belirginleşti daha da kötüleşmeden müdahale etmek istiyorum. İnternette 6. aydan sonra botoks yaptırılabilir diyor ama bilemedim. Yaptıran var mıdır?
nnoktaa nilaytuna bazı doktorlar yapıyor bazıları yapmıyor. Ben 7. Ayda yaptırmıştım. Sonra başka bir doktora randevu alacaktım emziriyorsunuz yapmayız dedi. 😅
nilaytuna bartubebek doktorlar da 6 aydan sonra yapıyormuş ama işte ne kadar güvenilirdir diye merak ettim ben de